|
|||||||||||||||||||||||||||||
Stworzony przez Eugen Systems, twórców strategii zatytułowanej Act of War: Direct Action, R.U.S.E jest jedyną w swoim rodzaju grą RTS, która pozwala graczom stosować blefy mające na celu poprowadzenie swojej armii do zwycięstwa. R.U.S.E daje możliwość kontrolowania rozgrywki zarówno z poziomu zwykłego żołnierza jak i szefa sztabu.
Jest II Wojna Światowa, nazywasz się Joseph Sheridan i właśnie objąłeś dowodzenie nad 1 Dywizją Opancerzoną Armii USA. Czekają cię zmagania na najważniejszych frontach II Wojny Światowej: w Afryce, we Włoszech, Francji, Holandii, Belgii oraz w Niemczech. Jako dowódca wojsk lądowych w R.U.S.E. doświadczysz najbardziej innowacyjnego systemu zarządzania armią w historii gier RTS. Dzięki silnikowi graficznemu IRISZOOM, mapy na których toczą się bitwy są nawet do 100 razy większe niż w innych grach strategicznych. Ponadto, przy użyciu funkcji Zoom, gracz może dowodzić wojskami z poziomu żołnierza lub obserwować ogromny obszar działań z widoku satelitarnego. R.U.S.E. zrywa z popularnym dotąd ciemnym i ponurym przedstawieniem frontów II Wojny Światowej, tym razem walki toczą się pod bezchmurnym niebem, na krystalicznie przejrzystych i jasnych terenach stworzonych z zachwycającą artystyczną precyzją. Głównym składnikiem działań taktycznych w R.U.S.E. oraz esencją całej gry, odróżniającą ten tytuł od całej reszty strategii wojennych, jest element podstępu. Gra oferuje ogromną gamę zagrań służących do oszukania i wyprowadzenia wroga w pole. Jak w każdej wojnie, niekonwencjonalne zagrania wywiadowcze pozwolą przechylić szalę zwycięstwa. W R.U.S.E. będziesz mógł skorzystać z takich elementów podzielonych na trzy kategorie: Reveal, Hide oraz Fake. W skład tych kategorii wchodzą m.in. odszyfrowanie komunikacji radiowej wroga, szpiegostwo, atrapy zabudowań, jednostki jako przynęty, cisza radiowa oraz ofensywa błyskawiczna. Charakterystyczne cechy:
|