Jeżeli nie możesz uruchomić wydanej przez nas gry lub napotkałeś na problemy podczas grania, prosimy o zapoznanie się z znanymi rozwiązaniami najczęściej występujących problemów oraz poradnikami technicznymi (lista gier zawartych w bazie i linki do poradników znajdują się poniżej).


Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej, w przypadku gdyby zamieszczone na stronie rozwiązania okazały się niewystarczające. Wysyłając zapytanie prosimy nie zapomnieć o dołączeniu zrzutu ekranu z komunikatem błędu oraz raportu dxdiag:

Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Wybierz grę:
 
 

OGÓLNE PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z GRAMI PC:



1) Sprawdź czy komputer na którym zainstalowano grę spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe.

Informacje o wymaganiach sprzętowych gry znajdują się na jej opakowaniu. Uruchomienie i prawidłowe działanie gry na komputerze nie spełniającym jej minimalnych wymagań sprzętowych najprawdopodobniej nie będzie możliwe i nie jesteśmy w stanie pomóc w takim przypadku.



2) Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej i płyty głównej komputera.

Zainstaluj dostępne aktualizacje do systemu operacyjnego oraz zaktualizuj pakiet DirectX. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższych poradnikach:

Aktualizacja sterowników karty graficznej - poradnik

Aktualizacja sterowników karty dźwiękowej i płyty głównej - poradnik

Aktualizacja systemu Windows i DirectX - poradnik

Nieaktualne sterowniki są najczęstszą przyczyną występowania problemów z uruchomieniem i działaniem gry!



3) Wyłącz programy działające w tle przed instalacją i uruchomieniem gry.

Część problemów wynika z konfliktów z innymi programami działającymi w tle (np. z programem antywirusowym, który może kasować lub blokować niektóre pliki gry). Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższym poradniku:

Wyłączanie programów działających w tle - poradnik



4) Upewnij się, że gra jest uruchamiana z konta administratora systemu.

Sprawdź również czy nazwa użytkownika w systemie Windows nie zawiera polskich znaków diakrytycznych (ą,ć,ę, itd.) lub znaków specjalnych (kropek, spacji, itp.). W takim przypadku pomóc może utworzenie nowego konta administratora, bez polskich znaków diakrytycznych i znaków specjalnych w nazwie i uruchamianie gry po zalogowaniu się na to konto.



PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z KODAMI AKTYWACYJNYMI:

 


1) Problemy objawiające się komunikatem o nieprawidłowym kodzie aktywacyjnym.

 

Zalecamy w pierwszej kolejności sprawdzenie, czy kod został przepisany prawidłowo, bez znaków spacji. Prosimy również o zapoznanie się z instrukcją aktywacji, jeśli takowa została umieszczona nad kodem. Niektóre kody aktywacyjne wymagają dodatkowej aktywacji przez stronę internetową.



2) Problemy dotyczące trudności w odczytaniu kodu z instrukcji lub komunikatem o nieprawidłowym kodzie, mimo wykonywania aktywacji zgodnie z instrukcją.

 

Prosimy o skontaktowanie się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem serwis@cenega.com i przesłanie zdjęcia kodu aktywacyjnego, dowodu zakupu gry (np. paragonu) oraz dokładnego opisu problemu. Dołożymy starań aby jak najszybciej rozwiązać problem.

 

 

 

PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z USŁUGĄ STEAM:



1) Problemy z połączeniem z serwerami Steam, komunikat o braku połączenia z Internetem przy instalacji lub uruchomianiu programu.

Szczegółowe informacje na temat problemów z połączeniem można znaleźć w poradniku Steam:

Rozwiązywanie problemów z połączeniem internetowym



2) Odzyskiwanie konta Steam w przypadku jego utraty lub zapomnienia loginu lub/i hasła do konta.

Szczegółowe informacje na temat odzyskiwania konta można znaleźć w poradniku:

Odzyskiwanie dostępu do utraconego konta Steam

 


3) Kontaktowanie się z pomocą techniczną Steam.

W niektórych przypadkach konieczne jest skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam w celu rozwiązania problemu (np. utrata danych do logowania do konta). Kontakt jest możliwy poprzez formularz dostępny na stronie:

Formularz kontaktowy z pomocą techniczną Steam

 

 

 




Jeśli powyższe porady okazały się niewystarczające do rozwiązania problemu...

Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem mailowym serwis@cenega.com i podanie następujących informacji:

tytuł, platforma (np. PC, Xbox 360) oraz edycja gry (np. Kolekcja Klasyki, Premium Games itp.)
szczegółowy opis problemu, ze szczególnym uwzględnieniem występujących komunikatów błędu oraz wykonanych do tej pory kroków podjętych w celu jego rozwiązania.
w przypadku problemów z kluczem aktywacyjnym lub kluczem do gry sieciowej, prosimy o podanie tego klucza

Uwaga - ważne! Prosimy także o dołączenie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu (jeśli występuje). Informacje jak wykonać raport oraz zrzut ekranu znajdują się poniżej:


Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu


Jeżeli nie dysponujesz dostępem do Internetu, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 022 574 2 574 (pn-pt, 10:00-16:00)


Przed skontaktowaniem się telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta przygotuj informacje o komputerze (model procesora, karty graficznej, ilość pamięci RAM, system operacyjny), oraz występującym problemie (z uwzględnieniem dokładnej treści komunikatów błędu, jeśli takowe występują).


Pomoc do gry Lego Worlds
Lego Worlds

 


Zobacz również listę uaktualnień do gier >
 
ładowanie strony...