Jeżeli nie możesz uruchomić wydanej przez nas gry lub napotkałeś na problemy podczas grania, prosimy o zapoznanie się z znanymi rozwiązaniami najczęściej występujących problemów oraz poradnikami technicznymi (lista gier zawartych w bazie i linki do poradników znajdują się poniżej).



Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej, w przypadku gdyby zamieszczone na stronie rozwiązania okazały się niewystarczające. Wysyłając zapytanie prosimy nie zapomnieć o dołączeniu zrzutu ekranu z komunikatem błędu oraz raportu dxdiag:

Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Wybierz grę:
 
 

OGÓLNE PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z GRAMI PC:



1) Sprawdź czy komputer na którym zainstalowano grę spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe.

Informacje o wymaganiach sprzętowych gry znajdują się na jej opakowaniu. Uruchomienie i prawidłowe działanie gry na komputerze nie spełniającym jej minimalnych wymagań sprzętowych najprawdopodobniej nie będzie możliwe i nie jesteśmy w stanie pomóc w takim przypadku.



2) Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej i płyty głównej komputera.

Zainstaluj dostępne aktualizacje do systemu operacyjnego oraz zaktualizuj pakiet DirectX. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższych poradnikach:

Aktualizacja sterowników karty graficznej - poradnik

Aktualizacja sterowników karty dźwiękowej i płyty głównej - poradnik

Aktualizacja systemu Windows i DirectX - poradnik

Nieaktualne sterowniki są najczęstszą przyczyną występowania problemów z uruchomieniem i działaniem gry!



3) Wyłącz programy działające w tle przed instalacją i uruchomieniem gry.

Część problemów wynika z konfliktów z innymi programami działającymi w tle (np. z programem antywirusowym, który może kasować lub blokować niektóre pliki gry). Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższym poradniku:

Wyłączanie programów działających w tle - poradnik



4) Upewnij się, że gra jest uruchamiana z konta administratora systemu.

Sprawdź również czy nazwa użytkownika w systemie Windows nie zawiera polskich znaków diakrytycznych (ą,ć,ę, itd.) lub znaków specjalnych (kropek, spacji, itp.). W takim przypadku pomóc może utworzenie nowego konta administratora, bez polskich znaków diakrytycznych i znaków specjalnych w nazwie i uruchamianie gry po zalogowaniu się na to konto.

 

 

PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z USŁUGĄ STEAM:



1) Problemy z połączeniem z serwerami Steam, komunikat o braku połączenia z Internetem przy instalacji lub uruchomianiu programu.

Szczegółowe informacje na temat problemów z połączeniem można znaleźć w poradniku Steam:

Rozwiązywanie problemów z połączeniem internetowym



2) Odzyskiwanie konta Steam w przypadku jego utraty lub zapomnienia loginu lub/i hasła do konta.

Szczegółowe informacje na temat odzyskiwania konta można znaleźć w poradniku:

Odzyskiwanie dostępu do utraconego konta Steam

 


3) Kontaktowanie się z pomocą techniczną Steam.

W niektórych przypadkach konieczne jest skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam w celu rozwiązania problemu (np. utrata danych do logowania do konta). Kontakt jest możliwy poprzez formularz dostępny na stronie:

Formularz kontaktowy z pomocą techniczną Steam

Na stronie należy założyć konto pomocy Steam (Uwaga - nie jest to to samo co konto Steam i nie należy tam używać danych do logowania do konta Steam - nie będą one działać). Po zalogowaniu się na utworzone konto, można wysłać wiadomość do pomocy Steam - również w języku polskim.

 

 




Jeśli powyższe porady okazały się niewystarczające do rozwiązania problemu...

Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem mailowym serwis@cenega.com i podanie następujących informacji:

tytuł, platforma (np. PC, Xbox 360) oraz edycja gry (np. Kolekcja Klasyki, Premium Games itp.)
szczegółowy opis problemu, ze szczególnym uwzględnieniem występujących komunikatów błędu oraz wykonanych do tej pory kroków podjętych w celu jego rozwiązania.
w przypadku problemów z kluczem aktywacyjnym lub kluczem do gry sieciowej, prosimy o podanie tego klucza

Uwaga - ważne! Prosimy także o dołączenie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu (jeśli występuje). Informacje jak wykonać raport oraz zrzut ekranu znajdują się poniżej:


Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu


Jeżeli nie dysponujesz dostępem do Internetu, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 022 574 2 574 (pn-pt, 10:00-16:00)


 

Przed skontaktowaniem się telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta przygotuj informacje o komputerze (model procesora, karty graficznej, ilość pamięci RAM, system operacyjny), oraz występującym problemie (z uwzględnieniem dokładnej treści komunikatów błędu, jeśli takowe występują).


Zobacz również listę uaktualnień do gier >
 
ładowanie strony...

Mafia 3