Jeżeli nie możesz uruchomić wydanej przez nas gry lub napotkałeś na problemy podczas grania, prosimy o zapoznanie się z znanymi rozwiązaniami najczęściej występujących problemów oraz poradnikami technicznymi (lista gier zawartych w bazie i linki do poradników znajdują się poniżej).

 

 

 

Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej, w przypadku gdyby zamieszczone na stronie rozwiązania okazały się niewystarczające. Wysyłając zapytanie prosimy nie zapomnieć o dołączeniu zrzutu ekranu z komunikatem błędu oraz raportu dxdiag:

Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 
 

1. Gra wyłącza się z komunikatem "Program X-Ray 1.6 Engine przestał działać"

2. W jaki sposób można aktywować grę na komputerze bez dostępu do Internetu?

3. Przy kolejnej aktywacji gry wyświetla się komunikat o wyczerpanym limicie aktywacji. Nie można aktywować gry.

4. W moim egzemplarzu gry nie ma nadrukowanego klucza aktywacyjnego (numeru seryjnego), jest tylko klucz do gry sieciowej. W jaki sposób aktywować grę?

5. Nie można uruchomić gry sieciowej, wyświetla się komunikat o nieprawidłowym kluczu.

 

Porady ogólne

OGÓLNE PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z GRAMI PC

1) Sprawdź czy komputer na którym zainstalowano grę spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe.

Informacje o wymaganiach sprzętowych gry znajdują się na jej opakowaniu. Uruchomienie i prawidłowe działanie gry na komputerze nie spełniającym jej minimalnych wymagań sprzętowych najprawdopodobniej nie będzie możliwe i nie jesteśmy w stanie pomóc w takim przypadku.

 

2) Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej i płyty głównej komputera.


Zainstaluj dostępne aktualizacje do systemu operacyjnego oraz zaktualizuj pakiet DirectX. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższych poradnikach:

 

Aktualizacja sterowników karty graficznej - poradnik

 

Aktualizacja sterowników karty dźwiękowej i płyty głównej - poradnik

 

Aktualizacja systemu Windows i DirectX - poradnik

 

Nieaktualne sterowniki są najczęstszą przyczyną występowania problemów z uruchomieniem i działaniem gry!

 

3) Wyłącz programy działające w tle przed instalacją i uruchomieniem gry.


Część problemów wynika z konfliktów z innymi programami działającymi w tle (np. z programem antywirusowym, który może kasować lub blokować niektóre pliki gry). Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższym poradniku:

Wyłączanie programów działających w tle - poradnik

 

4) Upewnij się, że gra jest uruchamiana z konta administratora systemu.

Sprawdź również czy nazwa użytkownika w systemie Windows nie zawiera polskich znaków diakrytycznych (ą,ć,ę, itd.) lub znaków specjalnych (kropek, spacji, itp.). W takim przypadku pomóc może utworzenie nowego konta administratora, bez polskich znaków diakrytycznych i znaków specjalnych w nazwie i uruchamianie gry po zalogowaniu się na to konto.

 

 

 

PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z KODAMI AKTYWACYJNYMI

1) Problemy objawiające się komunikatem o nieprawidłowym kodzie aktywacyjnym.

Zalecamy w pierwszej kolejności sprawdzenie, czy kod został przepisany prawidłowo, bez znaków spacji. Prosimy również o zapoznanie się z instrukcją aktywacji, jeśli takowa została umieszczona nad kodem. Niektóre kody aktywacyjne wymagają dodatkowej aktywacji przez stronę internetową.

 

2) Problemy dotyczące trudności w odczytaniu kodu z instrukcji lub komunikatem o nieprawidłowym kodzie, mimo wykonywania aktywacji zgodnie z instrukcją.

Prosimy o skontaktowanie się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem serwis@cenega.com i przesłanie zdjęcia kodu aktywacyjnego, dowodu zakupu gry (np. paragonu) oraz dokładnego opisu problemu. Dołożymy starań aby jak najszybciej rozwiązać problem.

 

 

PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z USŁUGĄ STEAM

1) Problemy z połączeniem z serwerami Steam, komunikat o braku połączenia z Internetem przy instalacji lub uruchomianiu programu.

Szczegółowe informacje na temat problemów z połączeniem można znaleźć w poradniku Steam:

Rozwiązywanie problemów z połączeniem internetowym

 

2) Odzyskiwanie konta Steam w przypadku jego utraty lub zapomnienia loginu lub/i hasła do konta.

Szczegółowe informacje na temat odzyskiwania konta można znaleźć w poradniku:

Odzyskiwanie dostępu do utraconego konta Steam

 

 

3) Kontaktowanie się z pomocą techniczną Steam.

W niektórych przypadkach konieczne jest skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam w celu rozwiązania problemu (np. utrata danych do logowania do konta). Kontakt jest możliwy poprzez formularz dostępny na stronie:

Formularz kontaktowy z pomocą techniczną Steam

 

 

Skontaktuj się z nami

Imię i nazwisko:
E-mail:
Tytuł gry:
Platforma:
Rodzaj problemu:
Opis problemu:
Prosimy o możliwie najdokładniejsze opisanie problemu.

Załączniki:
Prosimy o przesłanie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu (jeśli występuje). Informacje jak wykonać raport oraz zrzut ekranu znajdują się w poradniku na stronie: Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są po linkiem https://cenega.pl/polityka-prywatnosci