News - Republic – wywiad

Wciąż czekamy na ‘symulacyjne niebo’ Demisa Hassabisa i spółki ze studia ELIXIR, czyli grę REPUBLIC: THE REVOLUTION, a tymczasem gry jak nie było – tak nie ma. Jak to możliwe, żeby ten – zgadza się, bardzo ambitny projekt – zajmował producentom tyle czasu? Jakieś kłopoty? Coś idzie nie tak? Może słynny engine graficzny Totality który pozwala ponoć oglądać pojedyncze kwiaty na skwerze jednak nie był wcale taki przełomowy? Wszystkie te interesujące kwestie stara się wyjaśnić projektant studia ELIXIR – Ben Gonshaw, który udzielił WYWIADU serwisowi FERRAGO. Prócz wyjaśniania powodów ciągłych opóźnień, Ben opowiada także o fabule gry, głównym bohaterze, samym enginie i wielu innych interesujących sprawach. Zapraszamy do lektury.

04.07.2002
 


powrót
 
 
 
 

Nadchodzące tytuły

 
 

Najnowsze tytuły