L.A. Noire Complete Edition

 

L.A. Noire to gra akcji z perspektywy trzeciej osoby, będąca debiutanckim projektem australijskiego studia Team Bondi. Produkt powstał przy wsparciu grupy Rockstar Games, a nad jego powstaniem czuwał m.in. Brendan McNamara, scenarzysta konsolowego The Getaway.

 
 
Platforma Playstation 3
Gatunek Akcja
Strzelaniny
Wersja językowa lang
Data premiery 18.11.2011
Wydawca Rockstar Games
 
 

Wymagania techniczne

Konsola Playstation 3

 

Poza pełną wersją gry, osoby, które zakupią L.A. Noire: The Complete Edition otrzymają kod wielokrotnego użytku, pozwalający na pobranie wszystkich dostępnych dodatków oraz spraw. Obejmuje to wszystkie wydane wcześniej DLC z wersji konsolowych, czyli "Nicholson Electroplating" Arson case, "Reefer Madness" Vice case, "The Consul's Car" Traffic case, "The Naked City" Vice case oraz "A Slip of the Tongue" Traffic case.



L.A. Noire to gra akcji z perspektywy trzeciej osoby, będąca debiutanckim projektem australijskiego studia Team Bondi. Produkt powstał przy wsparciu grupy Rockstar Games, a nad jego powstaniem czuwał m.in. Brendan McNamara, scenarzysta konsolowego The Getaway.


Dziecko deweloperów z Sydney cofa nas w czasie do roku 1947 i pozwala wcielić się w policyjnego detektywa, działającego w targanym korupcją i handlem narkotykowym Los Angeles. Zadaniem naszego podopiecznego jest rozwiązanie tajemniczej sprawy seryjnych morderstw, które od pewnego czasu paraliżują mieszkańców Miasta Aniołów. W tym celu autorzy opracowali specjalny system prowadzenia śledztwa, w czasie którego główny bohater musi zbierać przedmioty, przesłuchiwać świadków i analizować zdobyte informacje. Tylko w ten sposób można doprowadzić dochodzenia do pomyślnego końca. W L.A. Noire nie brakuje też elementów zręcznościowych, na przykład efektownych pościgów i strzelanin.


Fabuła rozgrywa się w całości w tytułowej, amerykańskiej metropolii, którą autorzy odzwierciedlili z dbałością o detale, korzystając z archiwalnych nagrań wideo i fotografii. Dużą uwagę przywiązano do wyglądu i animacji ludzi poruszających się po Los Angeles. Aby odtworzyć styl ubrań noszonych przez mieszkańców miasta, do prac nad grą zaproszono profesjonalnego projektanta mody. Ponadto w czasie nagrywania aktorów porzucono system motion capture, na rzecz zupełnie nowej technologii, która przyspiesza pracę i pozwala jeszcze wierniej przenieść mimikę twarzy na ekrany.


W celu nasączenia L.A. Noire specyficznym, posępnym klimatem, autorzy obdarzyli również swój produkt wypełnioną różnorodnymi utworami ścieżką dźwiękową, w której gatunkiem dominującym jest jazz. Te i inne zabiegi sprawiły, że pozycja ze stajni Team Bondi zbliżyła się atmosferą do kręconych w latach 40 i 50. XX wieku filmów kryminalnych klasy noir.